Translate

wtorek, 1 kwietnia 2014

Chapter 6

Przebudziłam się .
Nie wiedziałam która jest godzina ,bo non stop był ciemno .
Usłyszałam kroki zbliżające się do drzwi .
Przyczołgałam się do schodów i z bólem wdrapałam się na górę .
Usłyszałam jak Harry z kimś rozmawia .
Złapałam za klamkę , a drzwi się otworzyły a ja z radości się uśmiechnęłam .
Przy drzwiach ujrzałam Stylesa z listonoszem .
Przymknęłam drzwi ,które zaczęły skrzypieć .

Wstałam i pomimo bólu zaczęłam uciekać .
- Do widzenia . - powiedział wkurzonym głosem i udał się za mną .
Pobiegłam do góry wbiegając do łazienki zakluczając za sobą drzwi .
- Sue.. -powiedział nieźle wkurzony .- Mi nie uciekniesz . To mój dom . Znam go lepiej .
Nagle klamka od łazienki opadła na dół .
Podbiegłam do okna otwierając je .
Przełożyłam bolącą nogę na zewnątrz , gdy drzwi się otworzyły noga mi się ześlizgnęła i zaczęłam spadać .
Gdy upadłam pomyślałam : - Żyję .
Uśmiechnęłam się i obolała biegłam przed siebie nie zauważając zbliżającego się auta.
Poczułam zapach palonej gumy i silny ból w nogach .



~~Harry~~

Gdy wszedłem do łazienki już Sue tam nie było .
Spojrzałem przez okno . Usłyszałem pisk opon i ujrzałem jak Sue upada .
Szybko pobiegłem na dwór .
- Proszę jechać . Ja się nią zajmę . Zaraz pojedziemy do szpitala . -powiedziałam uspokajając zszokowanego kierowcę .
Wziąłem ją na ręce .

-Trzeba było nie uciekać - zaśmiałem się .
Położyłem ją na kanapie i napompowałem materac . Zaniosłem go do piwnicy , położyłem na nim koc i zostawiłem zapalone światło .
Przyniosłem  ją i położyłem na materacu , po czym Z szuflady wyciągnąłem kajdanki i przykułem jej lewą rękę do znającej się obok rury .
- Kolorowych snów , kochanie .- pocałowałem ją w usta i wyszedłem .



_____________________________________

"Komentarze karmą weny "

8 komentarzy:

  1. Kiedy następny ? *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. super :O :) :* sandra

    OdpowiedzUsuń
  3. 44 years old Database Administrator II Adella Jesteco, hailing from Vancouver enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Graffiti. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Econoline E150. sprawdz ta witryne

    OdpowiedzUsuń