Translate

sobota, 19 kwietnia 2014

Chapter 10

Środa .

Obudziłam się o 6.
Poszłam do łazienki , weszłam pod prysznic nogę zostawiając na zewnątrz .
Wzięłam szybki prysznic i ubrałam się w to .
Złapałam za torbę i zeszłam na dół .
Zrobiłam sobie płatki z mlekiem .
Dostałam wiadomość :

Szybko odpisałam ,że tak .
Po kilkunastu minutach do domu wszedł Niall .
Podszedł do mnie , pocałował mnie w polik i powiedział : - Dzień dobry , księżniczko .
- Nie jestem księżniczką . - szturchnęłam go .
Zjadłam łyżkę płatków i poszłam jeszcze do toalety .
Gdy wróciłam , to przy moim śniadaniu siedział Niall .
- Smacznego - krzyknęłam śmiejąc się .
Wróciłam i dokończyłam 'moje' śniadanie .
- Idę do toalety - oznajmił i poszedł .
Nagle ktoś zapukał do drzwi .
Gdy otworzyłam drzwi , Harry wpakował się do środka .
-Cześć kochanie . - powiedział i zaczął mnie całować .
Próbowałam się wyrwać , aby Niall nie zauważył ,ale nic z tego . Harry jest za silny .

- Emm.. Sue ?
Wyrwałam się i spojrzałam na Niall'a .

 

- Chciałam ci powiedzieć ..- podeszłam do niego .
- Nie będę przeszkadzał .- powiedział nieźle wkurzony , odpychając mnie od siebie .
- Horan ! Uważaj co robisz , bo możesz oberwać .- podszedł do niego .
Niall się zamachnął i uderzył Harry'ego w twarz .
- Dlaczego ona !? DLACZEGO ? -krzyczał Niall i odszedł zatrzaskując za sobą drzwi .
- Sue.- zaczął Harry .
- Wyjdź ..
- Ale ..
- WYJDŹ - krzyknęłam.

Wyszedł , a ja usiadłam na ziemi i zaczęłam płakać .
Nie chciałam ,żeby tak było . Nie chciałam stracić przyjaciela .
Ale dlaczego Niall się tak zachował ?  Przecież jesteśmy tylko przyjaciółmi .

Ogarnęłam się , złapałam za kule i wyszłam idąc w stronę szkoły .


___________________________________________________________

Przepraszam ,że taki krótki , ale nie miałam czasu , ani pomysłu na dłuższy .
Przepraszam ..

Jeśli jeszcze nie wypełniłeś/łaś ankiety w prawym górnym rogu to proszę o zrobienie .
" Co robisz ?
- Czytam i komentuje
Tylko czytam "

4 komentarze: