Translate

środa, 23 kwietnia 2014

Chapter 11

Przed szkołą byłam 10 minut przed rozpoczęciem lekcji .
-Hej Sue . -usłyszałam , a gdy odwróciłam się ujrzałam Malik'a .
- Przyszłaś sama do szkoły ? Co się stało ? - uśmiechnął się blokując mi przejście .
- Nie powinno cię to obchodzić .- Mruknęłam wycierając łzę .
- Mała.. -złapał mnie za brodę i uniósł ją lekko do góry . - Mówiłem ,że to skończy się płaczem .
Chciałam go ominąć , ale znów zatorował mi drogę i mocno mnie przytulił .
Rozpłakałam się na dobre ..
- Chcesz iść do szkoły w takim stanie ?- powiedział wycierając tusz z mojego policzka . - Zawiozę cię do domu , a później pojedziemy coś zjeść . Co ty na to ? - uśmiechnął się zachęcająco .



- Okej - powiedziałam podciągając nosem .

Poszliśmy na parking i wsiadłam do auta , a Zayn odwiózł mnie do domu .

Ogarnęłam się , przebrałam w coś cieplejszego .

Później udaliśmy się do jakiegoś baru .
Usiedliśmy przy stoliku pod oknem .
Zamówiłam sobie naleśnika , a Malik pepsi .

Zaczęłam jeść , ale nie mogłam się skupić , gdy Zayn gapił się tak na mnie  .
- Co ? - zapytałam nie śmiale .
- Nic . -powiedział i gapił si jeszcze bardziej .
- Zayn ! - krzyknęłam i zaczęłam się śmiać .- Przestań !
- Nie .
- Dlaczego ?
- Lubię na ciebie patrzeć .
Trochę się przeraziłam , więc dokończyłam naleśnika w ciszy .
Po chwili chłopak położył rękę na mojej i spojrzał mi głęboko w oczy .
- Możesz mi powiedzieć co się stało ?
-Założyłam się z Harrym ,że przez 2 tygodnie będę udawała jego dziewczynę i on wpakował mi się do domu , pocałował mnie i Niall to zauważył i się wściekł ..-posmutniałam .
Pogłaskał jeszcze moją dłoń i zapytał  .- Wracamy ?
- Tak powiedziałam wstając i zakładając bluzę .

--Gdy dojechaliśmy--

Zayn odprowadził mnie do drzwi .
- No to Pa . -uśmiechnęłam się

 
 
Niespodziewanie podszedł do mnie i namiętnie mnie pocałował .
- Co ty robisz !? - zapytałam zdziwiona .
- Chciałem spróbować czegoś , czego nigdy nie będę miał .- Jego oczy się zaiskrzyły . - To może ja jutro po ciebie wpadnę do szkoły ?
- Pewnie . Bądź o 7 :40 .- uśmiechnęłam się i weszłam do domu .
 
 
 
 



9 komentarzy:

  1. Ooo słodziutkie kiedy next ?? <3 Jak narazie jest extra ;* kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia H jak coś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu jakie slodkie xd jak sb jeszcze wyobrazilam ze to ja ta Sue to na serio supeeer <3 pisz dluzsze czesci i szybko dawaj nesta <3 dodaje cie do obserwowanych i komentuje kazda twoja notke xd zapraszam do mnie, na nowego bloga yours-forever-imagin-louis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże świetne xD " Chciałem spróbować czegoś , czego nigdy nie będę miał .- Jego oczy się zaiskrzyły ."- rozpłakałam się normalnie xD cudowne :) pisz dalej :* trzymam kciuki i nie mogę się doczekać :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dodasz kolejny rozdział ? :) Emocje .. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na next cudowny rozdział^^jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy dodasz kolejny rozdział ? <3

    OdpowiedzUsuń