Translate

sobota, 1 marca 2014

Prolog .

Mam na imię Sussane , ale znajomi mówią na mnie Sue .
Mam 16 lat .
Właśnie przeprowadziłam się do Londynu .
Właśnie kończą się wakacje .
Postanowiłam się wybrać na koncert jakiegoś zespołu . Jeżeli dobrze pamiętam nazywał się "The Scream "
Ubrałam się w jakąś luźną koszulkę i moje obcisłe rurki i do tego trampki .
- Mamo wychodzę - krzyknęłam schodząc ze schodów .
- Nie wracaj zbyt późno .- powiedziała nawet na mnie nie spoglądając .
- Będę ok. 3 .-powiedziałam , złapałam za kurtkę  i wyszłam .

Do rozpoczęcia się koncertu miałam jeszcze 2 godziny , ale nie przejmowałam się tym .
Spokojnym krokiem wstąpiłam do sklepu , kupiłam wodę i usiadłam na ławce w pobliskim parku .
Założyłam słuchawki i puściłam muzykę .

Nawet nie zauważyłam , kiedy na zegarku pokazała się godzina 18 , a o 19 jest koncert , więc poszłam w stronę klubu .

Dotarłam na 15 minut przed początkiem .
To co ,że stałam na samym końcu . Nie miałam zamiaru pchać się przez tłum napalonych , spoconych , krzyczących dziewczyn .

Nagle na scenę weszło 3 chłopaków w tatuażach , kolczykach .
Jeden przyciągnął moją uwagę szczególnie .

Miał ciemne , lokowane włosy , białą bluzkę i wyraziście zielone oczy .

Spojrzał na mnie i lekko się uśmiechnął , a moje kolana zrobiły się jak z waty .
Nie pamiętam większości koncertu  , bo gapiłam się na loczka .
Gdy koncert się zakończył poszłam do toalety .

Kolejka mył strasznie długa , ale do domu mi się nie śpieszyło ,więc postanowiłam poczekać .

Stałam na samym końcu kolejki .

Nadeszła moja kolej .
Gdy wyszłam na sali było ciemno i nikogo nie było .
Udałam się do wyjścia .
Złapałam za klamkę i pociągnęłam drzwi , ale były zamknięte .
- Super .- powiedziałam do siebie .

- Jest tu ktoś ? - nagle ktoś zaświecił mi latarką w oczy .
- Przepraszam , ale ktoś mnie zamknął .- zaczęłam się śmiać .
Chłopak podszedł do mnie .
- Chodź wyprowadzę cię .-powiedział słodki blondyn .
Ruszył za scenę ,a ja poszłam za nim .
Dopiero wtedy skojarzyłam ,że to był gitarzysta .
 - Jak masz na imię ?  zapytał przerywając ciszę .
- Sue - powiedziałam szybko .- A ty ?
- Jestem Niall .- uśmiechnął się .

- Dalej chyba trafisz . -powiedział stając przed garderobą .

Nagle chłopak , który przyciągnął moją uwagę wyszedł zza drzwi .
- Co tu się dzieję .?
Moje serce zaczęło bić mocniej .
- Wyprowadzam tę piękną dziewczynę na zewnątrz .- powiedział Niall .
- Ale po co ? - puścił mi oczko .- Może napijesz się z nami ?
Spojrzałaś na godzinę . Była dopiero 23.
- Tak pewnie .





6 komentarzy: