Translate

czwartek, 20 marca 2014

Chapter 4

- Chciałem się tylko zapytać czy nie wyskoczyłabyś z nami na imprezę ? - zapytał .
-Z nami ? - zdziwiłam się .
- Spójrz przez okno .- uśmiechnął się .
Gdy spojrzałam przez okno ujrzałam czterech chłopaków siedzących na trawniku .
- Chłopaki ! Impreza ? - krzyknął Niall podchodząc do okna .
Zaśmiałam się .

- Dobra . Jak dasz mi 15 minut to pojadę z wami .
- Okej .
- Idź po chłopaków ,żeby nie stali na dworze .- uśmiechnęłam się , podeszłam do szafy , wzięłam jakąś sukienkę , buty i poszłam do  łazienki .
Rozpuściłam włosy , zrobiłam lekkie loki , pomalowałam się . Ostateczny efekt był taki .
- Jestem gotowa .- powiedziałam zwycięsko i wyszłam z łazienki .

- U lala - skomentował jeden z nich .




















- Jestem Luke .- przedstawił się . - A to jest Michael , Ashton i Calum .
- Miło poznać .

- No to jedziemy . -powiedział Luke.
- Ymm , a jak się zmieścimy ?

- Ja prowadzę .-powiedział Niall . - Calum usiądzie z przodu , a wy sobie radźcie .- zaśmiał się .
- Może ja lepiej zostanę ? - powiedziałam zrezygnowana .
- Usiądziesz mi na kolanach i będzie dobrze .- powiedział szybko Ashton .














 - Okeej - powiedziałam .
Gdy wsiedliśmy do auta nie czułam się komfortowo .
- Tak wiem . Jestem ciężka .- uśmiechnęłam się .


 Po kilkunastu minutach dojechaliśmy do jakiegoś klubu.

W środku było dużo ludzi  .
Usiadłam przy barze .
Niall zamówił nam wszystkim po drinku .
Wypiłam i zaczęłam się nerwowo rozglądać po sali , aby upewnić się ,że w pobliżu nie znajduję się Harry .
Niall poszedł z kolegami na fajkę .
Nagle podeszła do mnie jakaś dziewczyna .
 
- Jesteś Sue ? - zapytała stając przede mną .
- Tak ?
- Chodź ze mną ..
- Ale po co ?
- Niall cię woła .

Pomyślałam ,że to normalne ,więc ruszyłam za dziewczyną .
Wyszłyśmy z klubu tylnym wyjściem .
Było ciemno .
- Niall ? - zapytałam ,bo go nie widziałam .
- Tak ? - nagle z cienia wyszedł Harry .




 
 

5 komentarzy: