Translate

poniedziałek, 29 września 2014

Chapter 27

Wróciłam do niech śmiejąc się z ich zszokowanych min .
- Dla pewności zapytam jeszcze raz- zaczął spokojnie Liam - nie żartujesz ?
- Nie - pokiwałam głową pokazując wizytówkę . Ich reakcje były bezcenne .



 
 



Niall podszedł do mnie , pocałował mnie i szepnął do ucha : - Jesteś cudowna .


 - Zadzwonię do nich jutro i umówię was na rozmowę .- powiedziałam .
- Będziesz naszą menadżerką . - Powiedział Lou .

Bawiliśmy się do 4 , a później chłopacy mnie odwieźli .
Gdy dojechaliśmy pod dom pożegnałam się z wszystkimi .
Gdy odwróciłam się , by im jeszcze pomachać ujrzałam ,że z auta wychodzi Niall : -Ja wrócę sobie na pieszo . Do zobaczenia .- powiedział i podszedł do mnie .

- Chcę cię odprowadzić po same drzwi , aby mieć pewność ,że wrócisz cała i zdrowa .- uśmiechnął się delikatnie.
- I chcesz sam wracać o tej godzinie do domu ? - zapytałam ironicznie .
- Szczerze.. to miałem nadzieję ,że zaproponujesz żebym mógł przenocować u ciebie .- zaczął się śmiać .

- Tak myślałam .-dołączyłam do niego.- wchodź

Weszliśmy do domu .
- Masz ochotę na Pizzę  ? -zaproponowałam z grzeczności , ale tak naprawdę znałam odpowiedź .
- No pewnie - podszedł do mnie i pomógł mi przygotować wcześniej zamrożoną pizzę .

Po 15 minutach wszystko gotowe zasiedliśmy do stołu zajadając się i rozmawiając przy tym .

o 5:15 poszłam wziąć szybki prysznic .
Gdy weszłam do pokoju ujrzałam smacznie śpiącego chłopaka .


Uśmiech wkradł mi się na usta mimowolnie .
Położyłam się koło niego próbując zasnąć ,ale na marne .

Po głowie chodził mi pewien tekst .
Podeszłam do biurka zapalając lampkę znajdującą się na nim tak , aby nie raziła blondyna w oczy i zaczęłam pisać woje myśli .

gdy skończyłam na zegarze ukazała się 6:30 .
Chciałam zaśpiewać mój tekst , więc aby nie obudzić chłopaka poszłam do salonu .

Usiadłam na kanapie, przykryłam się kocem i zaczęłam nucić melodię , którą miałam w głowie i powoli dodawałam tekst .

                                     Merrily we fall out of line, out of line.
                                           I’d fall anywhere with you,
                                                 I’m by your side.
                                                 Swinging in the rain,
                                        Humming melodies.
                                We’re not going anywhere until we freeze
.

Po chwili usłyszałam jak Niall odchrząknął sobie .
- Wystraszyłeś mnie .- powiedziałam chowając notatnik pod poduszkę .
- Co to było ? - zapytał siadając koło mnie .
- Ale co ? - udawałam ,że nie wiem o co chodzi .
Wyciągnął notatnik i zaczął przyglądać się słowom .
- Nie mówiłaś ,że śpiewasz .
- Nie pytałeś. -zawstydziłam się .

- Poczekaj .- pobiegł na górę i wrócił z gitarą .- Śpiewaj - powiedział .
- Ale ja nie śpiewam publicznie .
- Jesteśmy tu tylko my . We dwoję .
- No dobrze .

                                  Soundtrack

Niall zaczął grać a ja nie śmiale zaczęłam śpiewać .


(Przesłuchaj do końca , bo piosenka jest śliczna :) )






6KOM = NEXT












11 komentarzy: