Translate

niedziela, 14 września 2014

Chapter 25

- No Cześć mała .


- Nie mów tak do mnie . - powiedziałam oschle .
- Przepraszam - uśmiech zniknął z jego twarzy .
- No to słucham .- powiedziałam i usiadłam na ławce koło niego .
- Nie wiem od czego zacząć ..- podrapał się po głowie .
- Od tego ,że przez ciebie mogłam zginąć ! Że poleciłeś mnie - podkreśliłam to słowo - jakiemuś pieprzonemu psycholowi !- krzyczałam .
- Nie wiedziałem ,że taki jest .- zaczął łamać mu się głos .- Gdybym wiedział nie pozwoliłbym mu się do ciebie zbliżać .
 

Nie wiedziałam co powiedzieć , więc siedzieliśmy w ciszy .
- Harry ?- chciałam to już skończyć
- Tak ? - spojrzał na mnie zeszklonymi , zielonymi oczami .
- Zapomnijmy o tym co było i zacznijmy od początku .



-Mówisz serio ? - zapytał z niedowierzaniem .
-Tak .

Harry przysunął się bliżej mnie i zacisnął mnie w uścisku .
- Dziękuje . - Wyszeptał w moje włosy .

- Mogę o coś zapytać ? - usiadł z powrotem na swoim miejscu .
W odpowiedzi kiwnęłam głową na potwierdzenie .
- Czy ty i Niall ...
- Tak jesteśmy razem. -powiedziałam nie patrząc na niego .
- Szczęścia .
- Dziękuję .

Siedzieliśmy w ciszy dłuższą chwilę , ale po chwili się zerwałam i wstałam z ławki .

- Muszę już iść . - wyciągnęłam rękę , by się pożegnać . Harry złapał ją , wstał i zaproponował ,że mnie odprowadzi .Pomyślałam "czemu nie" , więc się zgodziłam .
Szliśmy w stronę mojego domu i rozmawialiśmy jak dobrzy znajomi .

- To do zobaczenia w szkole -powiedziałam stojąc przed drzwiami domu i znów wyciągając dłoń do chłopaka .
Harry przytulił mnie , a ja po chwili odwzajemniłam ten miły gest .


Przeszłam przez drzwi zamykając je na klucz i ruszyłam biegiem na górę ,aby się przebrać i wyszykować .
Spojrzałam kontem oka na zegar wiszący nad biurkiem , który wskazywał na 18:54 .
Podeszłam do głośników i puściłam muzykę .
Zaczęłam się wygłupiać , tańczyć , śpiewać , rozbierając się przy tym i przebierając się we wcześniej uszykowany strój .

Po chwili mój telefon zaczął wibrować  .

                                            "Podjedziemy wcześniej . Ok ? Xx"

Musiałam się sprężyć .

Gdy zakładałam sukienkę usłyszałam dzwonek do drzwi .

- Wejdźcie !- krzyknęłam dalej się szykując .

Po chwili chłopacy byli u mnie w pokoju .
- Pomożesz ? - podeszłam do Nialla ,by zapiął mi sukienkę .

Podeszłam później do Zayna witając się .
Przytuliłam się do niego ciesząc się ,że jest .

Ruszyliśmy na imprezę .

2 komentarze: