Translate

piątek, 12 września 2014

Chapter 24

Otworzyłam oczy i rozejrzałam się po pustym pokoju .
Usłyszałam głośną muzykę dochodzącą z salonu .
Udałam się na dół i wybuchłam śmiechem widząc Nialla .


Chłopak nie usłyszał mojego duszącego śmiechu i tańczył nadal łapiąc za mój mikrofon do karaoke i udając ,że śpiewa .
 

Stanęłam przed nim i zaczęłam klaskać , a chłopak momentalnie otworzył oczy .
- Nie przejmuj się . Tańcz dalej - powiedziałam śmiejąc się .
- Pod jednym warunkiem .- Podszedł do mnie , złapał mnie za nadgarstek, zbliżył nasze twarze - Ty też będziesz tańczyć .- cmoknął mnie w czubek nosa .
- No okej .

Po chwili i jak tańczyłam jakieś nienormalne tańce.
Wygłupialiśmy się przez jakiś czas . Po jakiś kilku minutach piosenka zmieniła się w wolną i spokojną .
Ruszyłam w stronę odtwarzacz , by zmienić piosenkę na jakąś szybszą . Gdy wyciągnęłam rękę po telefon Nialla , chłopak szybko powiedział : - Zostaw .
-Ale do tego się nie da tańczyć .- odwróciłam się w jego stronę i zaczęłam się melancholijnie poruszać śmiejąc się przy tym .
- Jak  to nie ? - przysunął się do mnie i złapał za biodra , a ja położyłam ręce na jego ramiona .


Zaczęliśmy się kołysać w rytm.
Spojrzałam głęboko w niebieskie oczy blondyna i złożyłam delikatny pocałunek na jego wargach .
- A za co to ? -powiedział uśmiechając się .
- Za to ,że jesteś .

Piosenka się skończyła , a ja poszłam robić coś na śniadanie . Jajecznice .

- Dzisiaj o 17 wychodzę .- powiedziałam smażąc jajka .
- Gdzie ?
-Przesłuchanie ? - zaśmiałam się - idę z Jade do kina .- Nie chciałam go oszukiwać ,ale nie widziałam innego wyjścia .
- To ja pójdę do Malika ,a później pojedziemy do Lou na imprezę  . Jedziesz z nami ?
- No pewnie . To podjedźcie po mnie o 21 ?
- Nie ma sprawy .- Pocałował mnie w policzek i zaczął się zajadać śniadaniem .

Po posiłku Horan udał się do siebie i poszedł do siebie .
Miałam jeszcze jakiś czas ,więc obejrzałam jakiś film. Zamknęłam drzwi na klucz i poszłam się wykąpać .
Nalałam dużo wody , zapaliłam kilka aromatycznych świeczek i zgasiłam światło.
Weszłam do wody i położyłam się wygodnie .
Wyciągnęłam rękę w stronę telefonu leżącego na ziemi i puściłam nagranie piosenki Niall'a .
zamknęłam oczy i wsłuchiwałam się w każde słowo .
Gdy piosenka się skończyła umyłam się i zawinięta w ręcznik suszyłam włosy .
Nadal w ręczniku ruszyłam do szafy dobierając dwa stroję Na spotkanie z Harrym i na impreze z Niallem .
Spojrzałam na zegarek , który wskazywał 16 . zaczęłam się ubierać , wyszłam i poszłam w stronę umówionego miejsca .
Na ławce siedział Harry .



1 komentarz: