Translate

czwartek, 31 lipca 2014

Chapter 22

Gdy obudziłam się Niall wciąż słodko spał , więc postanowiłam go nie budzić .
Delikatnie usunęłam jego rękę z mojego brzucha odkładając ją ostrożnie na bok.

Po cichu ruszyłam w stronę kuchni .
Otworzyłam lodówkę i wyciągnęłam z niej masło , ser i kilka innych rzeczy do obkładu .
Na blacie rozłożyłam chleb .
Zrobiłam mnóstwo kanapek i po przełożeniu ich na talerz postawiłam je na stole .
Podeszłam jeszcze do lodówki , aby wyciągnąć sok pomarańczowy. Później złapałam za 2 szklanki , ale jedna z nich wyślizgnęła mi się z ręki i z hukiem upadła na ziemię rozbijając się na setki kawałków.
Spojrzałam na nie śpiącego już chłopaka z przepraszającą miną .
- Dzień Dobry , Piękna .- uśmiechnął  się i szerzej otworzył zaspane oczy.


- Przepraszam . Nie chciałam cię obudzić .- powiedziałam biorąc w dłoń zmiotkę i szufelkę .
- Poczekaj . Ja posprzątam .- przeciągnął się po raz ostatni na kanapie i wstał.


Usiadłam przy stole i nalałam do szklanek soku i zaprosiłam chłopaka do śniadania .
-Jak się spało ?- zapytał połykając pierwszy gryz kanapki.
- Bardzo dobrze .- uśmiechnęłam się i przyglądałam się blondynowi bardzo dokładnie .
- Co ? Ubrudziłem się ? -zaczął się wycierać .
- Nie .- zaśmiałam się
- To co się tak patrzysz ? - Zapytał , a ja wstałam ,usiadłam mu na kolanach i spojrzałam w jego lazurowe oczy .
- Dzięki tobie , mimo tych wszystkich przeszkód , jestem bardzo szczęśliwa. - w moich oczach zebrały się łzy - Ale..
- Co ale ? - dociekał Niall
- Ale boję się ,że kiedyś to się skończy , że znudzisz się mną , lub znajdziesz inna .- wydukałam przez łzy , a chłopak mnie przytulił .

- Obiecuję- podkreślił- że NIKT ,ani NIC nas nie rozłączy .. Kocham cię Sue.
- Ja ciebie mocniej .
Niall zamknął mnie w uścisku . Wiedziałam ,że to ten jedyny .
Pocałował moje wargi i wziął mnie na ręce ,a moje nogi oplotły się wokół jego talii .
Nie przerywając pocałunku przeniósł mnie na kanapę i sam położył się obok mnie .



Leżeliśmy tak i wspominaliśmy przez jakiś czas .
Śmiałam się co chwilę z opowiadanych żartów .
- Niall ?
- Tak ?- oparł się na łokciu bawiąc się moimi włosami .
- Zaśpiewasz mi coś ? - powiedziała z błagalnym wzrokiem .

Chłopak poszedł do auta , a po chwili wrócił z gitarą .
Usiadł wygodnie na fotelu na przeciwko mnie i zaczął grać,a ja po kryjomu ustawiłam telefon na tryb nagrywania .
                                             SOUNDTRACK
Piosenki nigdy wcześniej nie słyszałam , co nadawało jeszcze lepszy efekt .
Oczy chłopaka robiły się szkliste ,ale uśmiech nie schodził mu z twarzy  .
Tekst idealnie pasował do mnie , co sprawiło ,że i w moich oczach zgromadziły się łzy .
Uwielbiałam tę jego chrypkę .
Gdy Niall zaczął śpiewać zwrotkę : "You'll never love yourself half as much as  I love YOU"  Uśmiechnęłam się , ale  gdy usłyszałam ponownie "I'm in love with you ... And All your little things "
Nie wytrzymałam i rozpłakałam się jak dziecko .
( Zamknij oczy , a Po zakończeniu piosenki czytaj dalej .)
- Było aż tak źle ? - uśmiechnął się widząc moją reakcje .
- To było piękne .- szlochałam dalej .
- Cieszę się ,że ci się podoba . Napisałem ją wczoraj w nocy .- uśmiechnął się lekko zawstydzony.

-Powinieneś zacząć solową karierę - wpadłam na genialny pomysł .
- Karierę? - zamyślił się .
- Jesteś Naprawdę świetny .
- Chyba jednak wole grać dla ciebie . - zaśmiał się .




____________________________________

+4 KOM= NEXT
 

6 komentarzy: