Translate

środa, 30 lipca 2014

Chapter 21

- Jest moim wnukiem .- szepnęła ,a ja automatycznie zrobiłam krok w tył . Chciałam już uciekać , gdy kobieta złapała mój nadgarstek .
- Nie bój się ..- uśmiechnęła się . -Nie rozmawiamy od 3 lat.
Uspokoiłam się .
- Wiem ,że jest zły , ale on dużo przeszedł ... Więcej niż chłopcy w jego wieku ..
- Oh Rozumiem ..- nie chciałam być dociekliwa , ale to pytanie wyżerało we mnie dziurę . Nie mogąc powstrzymać języka zapytałam . - A co się stało ?

- Trzy lata temu , gdy max miał 16 lat , gdy wracał z rodzicami i młodszym o 6 lat bratem z wakacji mieli wypadek . Tylko Max przeżył . Potem zamknął się w sobie , nie odbierał telefonów , nie otwierał mi drzwi .- kobieta posmutniała.
Podeszłam bliżej i położyłam dłoń na ramieniu kobiety .- Bardzo mi przykro z tego powodu ..
W domu rozległ się dzwonek do drzwi .
Uśmiech sam cisnął się na twarz , gdy tylko pomyślałam ,że zaraz ujrze mojego chłopaka .
- Wejdź słoneczko -powiedziała Lora , bo tak kazała mi do siebie mówić .
Do domu wparował Niall rozglądając się dookoła .
- Tu jestem - podnisłam rękę i pokazałam miejsce , w którym się znajduję .
Podszedł do mnie i i mocno mnie przytulił .

Wtulił twarz w moje włosy i wyszeptał tak ,że ledwo słyszałam . - Myślałem ,że cię straciłem ..
Złożył pocałunek na moich wargach .

- Niall .- złapałam go za rękę - To jest Pani Lora
-Lora - wtrąciła kobieta uśmiechając się szeroko .
- Dziękuję .- podszedł do niej i ją również przytulił .

Pożegnaliśmy się z kobietą i wyszliśmy z mieszkania .
Przed domem złożyłam zeznania i spokojnie wróciliśmy do domu .

- Wow - widzok zaparł mi dech w piersi .
Dom był niesamowicie czysty , a na stole leżały świece  i talerze .
- To co jemy ? - zapytałam - Szpitalne jedzenie jest do bani - zaśmiałam się .
-Zaraz zrobie spaghetti .- Pocałował mnie w czoło , później w nos , aby na końcu wpić się w moje usta .
Pocałunek ten nie był taki jak zawsze .. Był pełen pożądania i tęsknoty i troski .
- Idę wziąć prysznic .- powiedziałam .

Ruszyłam do łazienki po drodze zabierając z pokoju jakieś ubrania .
Zamknęłam za sobą drzwi na klucz i stanęłam w brodziku puszczając ciepłą wodę .
Stałam z głową spuszczoną w dół przez jakiś czas .
Zaczęłam się myć .
Wychodząc zgarnęłam ręką ręcznik i od razu się nim owinęłam , a drugi założyłam na głowę .
Przebrałam się i umalowałam .
*link*

Gdy zeszłam na dół otoczył mnie piękny zapach smażonego mięsa i sosu . Jak na zawołanie zaburczało mi w brzuchu .
-Ślicznie pachnie .- położyłam głowę na jego ramieniu .

Nałożyliśmy sobie , a Nialler zapalił świece .
- Jak romantycznie- szepnęłam .
Niall jedynie się uuśmiechnął . 
Gdy zjedliśmy włożyłam naczynia do zmywarki i usiedliśmy na kanapie puszczając film 'Now is good' 
Zasnęłam wtulona w Nialla . 

3 komentarze: