Translate

wtorek, 24 czerwca 2014

Chapter 17

Wstałem i pobiegłem za nią .
- Ale jak ty to .? - nie wiedziałem jak to możliwe ,że ona to usłyszała .
Zanim zniknęła za drzwiami od łazienki złapałem ją za biodra i odwróciłem w moją stronę .
- Skąd wiedziałaś , co powiedziałem ?- uśmiechnąłem się .
- Po prostu umiem czytać z ust . - uśmiechnęła się , pocałowała mnie w policzek i odwróciła się .

--Sue--

Chciałam już zamknąć drzwi od toalety ,w której się znajdowaliśmy , ale Niall je złapał i przytrzymał .
Przybliżył się do mnie . Nasze ciała dzieliły centymetry .
Spojrzałam na niego z dołu i uśmiechnęłam się szeroko , a chłopak wplótł palce w moje długie , rozpuszczone włosy i zbliżył moją twarz do swojej .
Nasze usta się lekko złączyły zaplatając się w całość .
Pocałunek był bardzo delikatny , ale niesamowicie przyjemny .
Po chwili wkradło się  pożądanie  , co wiązało się z większą drapieżnością .
Horan uniósł mnie nad ziemie i zaplótł moje nogi wokół własnych bioder .
Zrobił krok w tył i niespodziewanie wpadliśmy do wanny , ale to nie przerwało naszego namiętnego , pełnego pożądania pocałunku .
Po chwili poczułam zimne krople wody spadające na moje plecy i głowę .
Spoglądając na Nialla dostałam napadu śmiechu przez zaistniałą sytuację .
Wyłączyłam wodę i wstałam , a on zrobił to samo .
Przełożył nogę przez wannę , a później drugą .Wyciągnął rękę w moją stronę , a ja ją złapałam , po czym niebieskooki wziął mnie na ręce i zaniósł do pokoju kładąc delikatnie na łóżku .

- Przebierz się , bo się przeziębisz. - pocałował mnie w czoło i poszedł do salonu .

2 komentarze: